
Minden előkészítési, fejlesztési törekvésünk jelentéktelen, ha nem hozza a projekt az elvárt eredményt. A marketing célja, hogy beteljesítse a célokat és új szintre emelje ügyfeleink kommunikációját, mérési stratégiáját és márkaimázsát.
A marketing tervezésnek rengeteg aspektusa van, de rendszerint az úgynevezett (GP)RACE modell (Goals / Personas / Reach / Act / Convert / Engage) dimenzionálás szerint tervezzük a vállalatok online jelenlétét.
Azt vizsgáljuk, hogy hogyan lehet értelmezni az üzleti célokat, kikhez szólunk, az elérés fázisában milyen lehetőségeink vannak a célcsoport megszólítására és ők mihez kapcsolódnak a leginkább, hogyan képzeljük az útjukat a kapcsolatfelvételig és végül hogyan lesznek elkötelezettek a márka mellett.
A marketing tervezés nagyon fontos része, hogy a meghatározott költségkeretekhez, szakértői szemmel priorizált feladat- és ütemtervek készüljenek.
A mai marketingben az egyik legfontosabb, hogy olyan értékes, hasznos, gazdag tartalmakat hozzunk létre, amelyek lefedik a fogyasztók összes találkozási pontját és az üzleti célok alapján mindig oda kerülnek, ahol a legnagyobb értéket tudják teremteni.
Minden online jelenléthez kapcsolódó tartalmat megvizsgálunk a céljuk (3H modell), a vállalat média-mixének a helye és a döntési modellben betöltött szerepe szerint.
Ezáltal következetes, tudatos tartalomstratégia hozható létre, amely a lehető legjobban szolgálja az üzleti célokat.
A keresőmarketing nem egy lineáris folyamat, hanem a tartalmak és a technikai feltételek folyamatos vizsgálata, optimalizálása.
A közös munka során a célokat az organikus forgalomterelés szempontjából is vizsgáljuk és javaslatokat, konkrét feladatokat fogalmazunk meg a jobb eredmény érdekében.
A kapott tartalmakat átgondoljuk a keresési logika szempontjából, így a hirdetések eredményessége is jobb lehet, hiszen minél relevánsabbak vagyunk, annál jobb minőségi mutatót érhetünk el.
Heti 4 poszt? Heti 10? Ki dönti el, hogy mi a jó? Azért készülnek posztok, mert beírtuk egy szerződésbe?
Ahogy a többi területet, ezt is az üzleti céloknak megfelelően értelmezve látunk el.
A közösségi média nem csak posztolgatás – hanem stratégia, kreativitás és folyamatos optimalizálás. Egy erős online jelenlét növeli a márkahűséget, elkötelezi a célközönséget és valódi üzleti eredményeket hoz. Segítünk abban, hogy a közösségi média csatornáid ne csak szórakoztassanak, hanem értéket teremtsenek – a követőkből vásárlók, a lájkokból konverziók szülessenek.
A megfelelő időben, a megfelelő üzenettel elért ügyfél nemcsak figyel, hanem cselekszik is.
Marketing automatizációkkal és célzott hírlevelekkel segítjük kapcsolatotépítést, az elköteleződés növelését és a konverzió maximalizálást – mindezt kézi munka nélkül.
Legyen szó automatizált e-mail kampányokról, dinamikus szegmentálásról vagy viselkedésalapú üzenetekről, olyan rendszereket építünk, amelyek hatékonyan kommunikálnak helyetted. A jól megírt és időzített e-mailek nemcsak informálnak, hanem valódi értéket teremtenek – növelik az eladásokat, erősítik a márkahűséget és személyre szabott élményt nyújtanak a célközönségednek.
Fizetett kampányaink tervezése és kivitelezése során figyelembe vesszük a felhasználó teljes életciklusát a digitális ökoszisztémában, így garantálva, hogy a megfelelő üzenettel találkozzon a megfelelő helyen és időben. Ezáltal nem csak egyszeri látogatókat szerzünk, hanem elkötelezett márka fogyasztókat.
Projektjeink és együttműködéseink kiterjednek márkaépítésre, közösség aktiválásra, leadszerzésre és e-commerce értékesítésre is. Hazai és nemzetközi kampányaink során leggyakrabban a Google Ads, a Meta Ads, a TikTok és a LinkedIn rendszereit használjuk, ehhez a mixhez az egyedi célok mentén társítunk egyéb platformokat.
Az elvégzett munka mérése minden projekt esetében egyedi szempontok szerint dől el, hiszen ahány üzleti cél, annyi mérési rendszer alakítható ki.
A célunk, hogy olyan transzparens, real-time is látható statisztikákat közvetítsünk az ügyfeleinknek, amelyet jó érzéssel lehet megtekinteni egy reggeli kávé mellett.
Mérni viszont nem csak az eredményeket, hanem a működést is lehet. Különböző monitoring szolgáltatásokkal (szerver, performancia, tranzakció, stb.) képesek vagyunk azokat a hibákat is megmutatni, amelyek az eredményértékelésekből általában kimaradnak, azaz, hogy hol van az elvesztegetett üzleti potenciál.
Kérj visszahívást, hogy együtt találjuk ki számodra a legmegfelelőbb megoldást!