Marketing

/

/

Marketing

Minden előkészítési, fejlesztési törekvésünk jelentéktelen, ha nem hozza a projekt az elvárt eredményt. A marketing célja, hogy beteljesítse a célokat és új szintre emelje ügyfeleink kommunikációját, mérési stratégiáját és márkaimázsát.

Marketing tervezés

A marketing tervezésnek rengeteg aspektusa van, de rendszerint az úgynevezett (GP)RACE modell (Goals / Personas / Reach / Act / Convert / Engage) dimenzionálás szerint tervezzük a vállalatok online jelenlétét. 

Azt vizsgáljuk, hogy hogyan lehet értelmezni az üzleti célokat, kikhez szólunk, az elérés fázisában milyen lehetőségeink vannak a célcsoport megszólítására és ők mihez kapcsolódnak a leginkább, hogyan képzeljük az útjukat a kapcsolatfelvételig és végül hogyan lesznek elkötelezettek a márka mellett.

A marketing tervezés nagyon fontos része, hogy a meghatározott költségkeretekhez, szakértői szemmel priorizált feladat- és ütemtervek készüljenek.

Tartalom marketing

A mai marketingben az egyik legfontosabb, hogy olyan értékes, hasznos, gazdag tartalmakat hozzunk létre, amelyek lefedik a fogyasztók összes találkozási pontját és az üzleti célok alapján mindig oda kerülnek, ahol a legnagyobb értéket tudják teremteni. 

Minden online jelenléthez kapcsolódó tartalmat megvizsgálunk a céljuk (3H modell), a vállalat média-mixének a helye és a döntési modellben betöltött szerepe szerint. 

Ezáltal következetes, tudatos tartalomstratégia hozható létre, amely a lehető legjobban szolgálja az üzleti célokat.

Keresőmarketing

A keresőmarketing nem egy lineáris folyamat, hanem a tartalmak és a technikai feltételek folyamatos vizsgálata, optimalizálása.

A közös munka során a célokat az organikus forgalomterelés szempontjából is vizsgáljuk és javaslatokat, konkrét feladatokat fogalmazunk meg a jobb eredmény érdekében. 

A kapott tartalmakat átgondoljuk a keresési logika szempontjából, így a hirdetések eredményessége is jobb lehet, hiszen minél relevánsabbak vagyunk, annál jobb minőségi mutatót érhetünk el.

Közösségi marketing

Heti 4 poszt? Heti 10? Ki dönti el, hogy mi a jó? Azért készülnek posztok, mert beírtuk egy szerződésbe?

Ahogy a többi területet, ezt is az üzleti céloknak megfelelően értelmezve látunk el. 

A közösségi média nem csak posztolgatás – hanem stratégia, kreativitás és folyamatos optimalizálás. Egy erős online jelenlét növeli a márkahűséget, elkötelezi a célközönséget és valódi üzleti eredményeket hoz. Segítünk abban, hogy a közösségi média csatornáid ne csak szórakoztassanak, hanem értéket teremtsenek – a követőkből vásárlók, a lájkokból konverziók szülessenek.

Marketing automatizáció, hírlevelek

A megfelelő időben, a megfelelő üzenettel elért ügyfél nemcsak figyel, hanem cselekszik is.

Marketing automatizációkkal és célzott hírlevelekkel segítjük kapcsolatotépítést, az elköteleződés növelését és a konverzió maximalizálást – mindezt kézi munka nélkül.

Legyen szó automatizált e-mail kampányokról, dinamikus szegmentálásról vagy viselkedésalapú üzenetekről, olyan rendszereket építünk, amelyek hatékonyan kommunikálnak helyetted. A jól megírt és időzített e-mailek nemcsak informálnak, hanem valódi értéket teremtenek – növelik az eladásokat, erősítik a márkahűséget és személyre szabott élményt nyújtanak a célközönségednek.

PPC kampányok

Fizetett kampányaink tervezése és kivitelezése során figyelembe vesszük a felhasználó teljes életciklusát a digitális ökoszisztémában, így garantálva, hogy a megfelelő üzenettel találkozzon a megfelelő helyen és időben. Ezáltal nem csak egyszeri látogatókat szerzünk, hanem elkötelezett márka fogyasztókat.

Projektjeink és együttműködéseink kiterjednek márkaépítésre, közösség aktiválásra, leadszerzésre és e-commerce értékesítésre is. Hazai és nemzetközi kampányaink során leggyakrabban a Google Ads, a Meta Ads, a TikTok és a LinkedIn rendszereit használjuk, ehhez a mixhez az egyedi célok mentén társítunk egyéb platformokat. 

Mérés, monitoring

Az elvégzett munka mérése minden projekt esetében egyedi szempontok szerint dől el, hiszen ahány üzleti cél, annyi mérési rendszer alakítható ki. 

A célunk, hogy olyan transzparens, real-time is látható statisztikákat közvetítsünk az ügyfeleinknek, amelyet jó érzéssel lehet megtekinteni egy reggeli kávé mellett. 

Mérni viszont nem csak az eredményeket, hanem a működést is lehet. Különböző monitoring szolgáltatásokkal (szerver, performancia, tranzakció, stb.) képesek vagyunk azokat a hibákat is megmutatni, amelyek az eredményértékelésekből általában kimaradnak, azaz, hogy hol van az elvesztegetett üzleti potenciál.

Ízelítő marketing projektjeinkből

Kérdésed van?

Kérj visszahívást, hogy együtt találjuk ki számodra a legmegfelelőbb megoldást!