Datadriven marketing
Datadriven marketing
Adatközpontú digitális megoldásokkal segítjük vállalkozásod fejlődését.
Nem csak feltesszük a “miért?” kérdést ..
.. de objektív alapokra helyezve és kiegészítve több évtizedes szakértelmünkkel meg is válaszoljuk.
A folyamatosan bővülő piaci versenyben elengedhetetlen márkád kiemelkedéséhez, hogy a releváns adatokat tisztán lásd és képes legyél azokra alapozni üzleti döntéseid, digitális aktivitásaid, ppc kampányaid; így egyedülálló – digitális – élményt biztosítva fogyasztóid számára. Az adatokat nem elég megtermelni, feldolgozás és értelmezés nélkül nem támogatja a márka működését és fejlődését.
Digitális ügynökségünk 2005 óta segít hazai és nemzetközi vállalkozásokat kiemelkedő digitális élmények megalkotásában, amikkel a piac meghatározó szereplőivé válnak.
Az adaté a jelen, belőle lesz a jövő
4x
nagyobb valószínűséggel vásárolnak olyan márkától, amelynek határozott, érthető célja van.
64%
A szektor 64%-a szerint elengedhetetlen a gazdaságban
500+
Akár 500+ találkozási pont konverzió előtt
8x
Akár 8X magasabb megtérülés
74%
A fogyasztók 74%-a elvárja a személyre szabást
64%
A szektor 64%-a szerint elengedhetetlen a gazdaságban
500+
Akár 500+ találkozási pont konverzió előtt
4x
nagyobb valószínűséggel vásárolnak olyan márkától, amelynek határozott, érthető célja van.
64%
A szektor 64%-a szerint elengedhetetlen a gazdaságban
500+
Akár 500+ találkozási pont konverzió előtt
8x
Akár 8X magasabb megtérülés
74%
A fogyasztók 74%-a elvárja a személyre szabást
64%
A szektor 64%-a szerint elengedhetetlen a gazdaságban
500+
Akár 500+ találkozási pont konverzió előtt
Datadriven marketing az üzleti céljaidért
Mit jelent az adatvezérelt marketing?
Az adat alapú (vagy data driven) marketing a márka, vállalkozás által generált adatok, valamint iparági, külső információk együttesét használja fel ahhoz, hogy a vállalatot támogató, előremutató üzleti döntések meghozatalát elősegítse. A legapróbb változtatásoktól a márkát átalakító döntésekig segít elérni az üzleti célokat és előrébb mozdítani a (digitális) márkát.
Miért elengedhetetlen a döntéshozatalban?
Az adatvezérelt marketing segít kiaknázni a digitális médiumokban rejlő lehetőségeket és az eszközök szinergia-hatását kihasználva érje el az eredmények maximalizálását.
- Támogatja az értékesítési csatornáid és segít új fogyasztókat szerezni
- Segíti a döntéshozást a márka mikro és makro céljainak érdekében
- Elősegíti a tartós márkaépítés és a közönség elköteleződését
Hogy segíti ez a márkádat?
A fogyasztó életútja mára teljesen átalakult és az adatvezérelt marketing segítségével lehetőségünk van minden pontra rácsatlakozni és a felhasználóra szabott üzenetekkel kommunikálni, erősítve elköteleződését a márka iránt.
Projektjeink első lépésétől kezdve adatokra támaszkodnak, legyen szó fejlesztésről, kreatív készítésről, kutatásról, menedzsmentről vagy marketingről. Az adatok megteremtésén túl adaptáljuk, értelmezzük és könnyen feldolgozhatóvá tesszük csapatunk többi része, valamint ügyfeleink részére. Így támogatjuk őket munkájuk minél hatékonyabb elvégzésében a lehető legjobb eredményért.
Hogy segítheti márkádat az adatközpontú szemlélet?
“Mi a YCO-nál azért dolgozunk, hogy ügyfeleink annyira büszkék legyenek a digitális jelenlétükre, mint a saját cégükre, márkájukra.“
Olvasd el a témához kapcsolódó cikkeinket!
GA4, avagy a Google Analytics új generációja
Tavaly év végén kilépett a béta verzióból a Google Analytics legújabb verziója, mely keresztségben a Google Analytics 4 nevet kapta. Nézzük, mik a legfontosabb tudnivalók, amikkel tisztában kell lennünk mielőtt belevetjük magunkat a használatába.
Kérsz sütit? adatvédelmi korlátozások az online térben
Ahogy egyre tudatosabban használják az emberek az online teret, úgy fokozódik az adatvédelem iránti igény és ezek a hangok lándzsájukra tűzték a cookie-kat és lobogójukra írták, hogy “nincs kegyelem”.
Hogyan optimalizáljunk Google hirdetést?
Ahány ember, annyi értelmezés létezik az “optimalizálás” kifejezésre. Bár a fogalmi meghatározás mindenkinél eltér, egy dologban egyetérthetünk: a fizetett hirdetések optimalizálása napról napra fontosabbá válik, hogy az egyre sűrűbb piacon is ki tudjunk emelkedni a versenytársak közül, és ügyfeleinknek folyamatosan javuló eredményeket tudjunk biztosítani.
Jobb munkahelyi kapcsolatokat építünk
A Beeward küldetése, hogy örömöt csempésszen a munkahelyek életébe. Segít, hogy jobban figyeljünk egymásra, hogy elismerjük a másikat, hogy megéljük a jó pillanatokat és ez a pozitív attitűd jobb szervezeti kultúrához, több közös cél eléréséhez vezessen.
A start-up miértje az összes kapcsolódó médiumon visszaköszön, a szoftvert használó partnerek pedig büszkén hirdetik a Beeward miértjeit, adaptálva a saját példájukra, ami nagyszerűen bizonyítja a stratégia működését.
Csatlakozz
szakmai műhelyünkhöz!
Olvass értékes szakmai cikkeket és inspirálódj velünk!
Segítünk víziók megvalósításában
Legyen szó a márkáról, vagy csak egy érdekes projektről, de akár olyan elképzelésről, melynek még neve sincs.
Mára egy olyan szakmai alapokon szerveződő közösséggé nőttük ki magunkat, amely képes megkérdőjelezni a status quot és alapjaitól újragondolni a berögzült szokásokat, annak érdekében, hogy fenntarthatóbb, etikusabb és a kor igényeihez illeszkedő digitális ökoszisztémákat hozzon létre.
- 2005 óta töretlenül fejlődünk
- 30+ fős csapat
- 10+ éves partnerkapcsolatok
- 200+ elégedett ügyfél
Büszkék vagyunk
arra, hogy számos területen bizonyíthatunk
partner-emarsys
partner-terran
partner-pecsvaros
partner-edenred
partner-aux
partner-vista
partner-teva
partner-smilezor
partner-csp
partner-zsirai
partner-shuller
partner-rati
partner-nosiboo
partner-hufbau
partner-ujhaz
partner-gyermelyi
partner-pte
partner-delonghi
partner-treszner
partner-novo-nordisk
partner-salvador-dali
partner-dinoverzum
partner-pilkington
partner-hyundai
partner-pfizer
Kérj szakértő tanácsot!
Csapatunk készen áll arra, hogy a Te üzleted kihívásaira is objektív, eredményes választ hozzon!