Stratégia


Find Focus
A projekteket általában a “miértek” mélyebb megértésével kezdjük, amihez kiváló eszközt nyújt a saját fejlesztésű Find Focus módszertanunk.
Öt téma körül mérjük fel az üzleted és a márka adottságait, helyzetét, így biztosítva, hogy a lehető legnagyobb hasznosságot tudjuk adni a munkánkkal.
A módszertan sok esetben egy tükröt is tart a vállalkozások elé, amelyből kiderül, hogy a vezetői hasonlóan látják-e a cégre vonatkozó jövőképet vagy üzleti kérdéseket.
Online jelenlét audit
Objektív képet mutatunk arról, hogy hol tart az online megjelenésed a versenytársakhoz képest. Az audit fókusza témánként eltérő, hiszen nem mindegy, hogy egy weboldal technikai és UX területeit, vagy a SEO szempontokat mélyítjük igazán.
A kijelölt célok függvényében keressük a saját adatokból és statisztikákból, illetve vezető szoftverek elemzésének segítségével az értékes összefüggéseket és javítandó szempontokat.
Az elemzés során minden olyan hibát kimutatunk, amit a leendő megjelenés nem követhet el, és a márka egyéb felületeinek hiányosságaira, javulási lehetőségeire is felhívjuk a figyelmet.






Látogatói útvonalak tervezése
A tervezés egyik legizgalmasabb eleme, amikor megismerjük, hogy az igények, a valós látogatói működés és a lehetőségek között milyen a viszonyrendszer. Kik és miért vásárolják a termékeinket? Mennyit veszítünk közülük? Mennyire boldogok az utuk során?
Fontos, hogy értsük a vásárlóinkat, különböző elemzési módszertanokkal vizsgáljuk a valós működésük, majd közösen elemezzük a megszerzett tudást. Ide tartoznak többek között a hőtérképes vizsgálat, statisztikai elemzések, vásárlói és felhasználói élmény kutatások.
A specialitásunk a CJR, azaz a Customer Journey Research, ami előrejelezi a célcsoportjaink érzelmeit és frusztrációit, vizuálisan bemutatja, hogy miért tudják, vagy nem tudják elérni a céljaikat.
Stratégia tervezés
A digitális stratégiák a célok meghatározásával, a perszónák és a látogatói útvonalak kialakításával kezdődnek, hogy megvilágítsák a célcsoportok kapcsolódási pontjait, motivációit, online viselkedési szokásait.
A jó stratégia pontos és részletes képet ad az online jelenlétről, lerövidíti a tanulási és optimalizálási időt, így rengeteg felesleges költségtől és kapacitás pazarlástól óvja meg ügyfeleinket.
Az általunk használt (GP)RACE modell (Goals / Personas / Reach / Act / Convert / Engage) átlátható folyamatokká alakítja a vállalati elképzeléseket.

Kérdésed van?
Kérj visszahívást, hogy együtt találjuk ki számodra a legmegfelelőbb megoldást!