kapcsolatfelvétel

Purpose-driven marketing

Ismerd meg a célorientált marketinget, amely segít a miértedet kifejezni a vásárlóid, partnereid és a munkatársaid számára!

Lépj szintet velünk a Purpose-driven gondolkodás mentén!

Kapcsolatfelvétel
Változást szeretnél elérni?
Valódi értékeket közvetíteni?
Hatni a célcsoportra?
Változást szeretnél elérni?
Változást szeretnél elérni?
Valódi értékeket közvetíteni?
Hatni a célcsoportra?
Változást szeretnél elérni?
Valódi értékeket közvetíteni?
Hatni a célcsoportra?
Változást szeretnél elérni?
Változást szeretnél elérni?
Valódi értékeket közvetíteni?
Hatni a célcsoportra?
Változást szeretnél elérni?
Valódi értékeket közvetíteni?
Hatni a célcsoportra?
Változást szeretnél elérni?
Változást szeretnél elérni?
Valódi értékeket közvetíteni?
Hatni a célcsoportra?
Változást szeretnél elérni?
Valódi értékeket közvetíteni?
Hatni a célcsoportra?
Változást szeretnél elérni?
Változást szeretnél elérni?
Valódi értékeket közvetíteni?
Hatni a célcsoportra?
Változást szeretnél elérni?
Valódi értékeket közvetíteni?
Hatni a célcsoportra?
Változást szeretnél elérni?
Változást szeretnél elérni?
Valódi értékeket közvetíteni?
Hatni a célcsoportra?
Változást szeretnél elérni?
Valódi értékeket közvetíteni?
Hatni a célcsoportra?
Változást szeretnél elérni?
Változást szeretnél elérni?
Valódi értékeket közvetíteni?
Hatni a célcsoportra?
Változást szeretnél elérni?
Valódi értékeket közvetíteni?
Hatni a célcsoportra?
Változást szeretnél elérni?
Változást szeretnél elérni?
Valódi értékeket közvetíteni?
Hatni a célcsoportra?
Változást szeretnél elérni?
Valódi értékeket közvetíteni?
Hatni a célcsoportra?
Változást szeretnél elérni?
Változást szeretnél elérni?
Valódi értékeket közvetíteni?
Hatni a célcsoportra?

Előtérben a célvezérelt márkák, vállalatok.

A tudatos fogyasztók és az elkötelezett munkatársak egyre jobban preferálják a célvezérelt márkákat, vállalatokat.

91%

váltana márkát a millenniumi (Y) generációból, ha jól kapcsolódik a márka miértjéhez

85%

a Z generációs munkavállalókból gondolja úgy, hogy egy vállalat köteles segíteni társadalmi problémákon

64%

az első szempontnak jelöli a vállalati célokkal és értékkel való azonosulást a 40 év alatti munkavállalók közül

4x

nagyobb valószínűséggel vásárolnak olyan márkától, amelynek határozott, érthető célja van.

6x

nagyobb valószínűséggel védi meg a fogyasztó a márkát, valamilyen félreértés vagy hiba esetén

4.5x

több fogyasztó válik ajánlóvá, ha érti a márka miértjét

91%

váltana márkát a millenniumi (Y) generációból, ha jól kapcsolódik a márka miértjéhez

85%

a Z generációs munkavállalókból gondolja úgy, hogy egy vállalat köteles segíteni társadalmi problémákon

64%

az első szempontnak jelöli a vállalati célokkal és értékkel való azonosulást a 40 év alatti munkavállalók közül

4x

nagyobb valószínűséggel vásárolnak olyan márkától, amelynek határozott, érthető célja van.

6x

nagyobb valószínűséggel védi meg a fogyasztó a márkát, valamilyen félreértés vagy hiba esetén

4.5x

több fogyasztó válik ajánlóvá, ha érti a márka miértjét

Mit jelent a purpose-driven
marketing?

A Purpose-driven kommunikáció feladata, hogy olyan célvezérelt marketing stratégiát hozzon létre a márka köré, amely összhangban van a vállalat által hitelesen képviselt társadalmi ügyekkel, értékrenddel és miértekkel.

Segítünk marketing szempontból definiálni a célokat, az értékekeket és a hozzájuk tartozó történetet, amivel őszinte és magabiztos kommunikáció hozható létre. Ez a digitális felismerhetőség és kapcsolódás egyik alappillére.

Mit jelent a purpose-driven marketing?

Miért hasznos ez számodra?

B2C eladásban segít elkötelezett fogyasztókat vezetni hozzád, akik tudatosan, az értékrendjükhöz hasonló márkákat keresnek a piacon, és szívesen azonosulnak veled.

Employer branding témakörében egy közös kultúra köré igazítja a vezetőket és a munkatársakat, amelyhez könnyebben csatlakoznak az új kollégák is. 

B2B eladás, vagy partnerszerzés területén pedig a megfelelő érdeklődésű és értékrendű partnerek és ügyfeleket vonzza a kommunikáció, amely a kulcs lehet a hosszú távú célok eléréséhez.

Miért hasznos ez számodra?

Hogyan tudom elérni a célorientált kommunikációt?

A kulcsszó a hitelesség. Ez nem csak egy kommunikációs stratégia, ahol ha megfelelően kommunikálunk, akkor elérjük a célunkat, fontos, hogy eszerint cselekedjünk és alakítsuk a vállalati kultúránkat is!

A mi feladatunk, hogy segítünk megérteni és adaptálni a céged, márkád létezésének értelmét, annak érdekében, hogy elkötelezett fogyasztók és munkatársak segítségével érhesd el üzleti céljaidat!

Hogyan tudom elérni a célorientált kommunikációt?
Jobb munkahelyi kapcsolatokat építünk • beeward.buzz

Jobb munkahelyi kapcsolatokat építünk

A Beeward küldetése, hogy örömöt csempésszen a munkahelyek életébe. Segít, hogy jobban figyeljünk egymásra, hogy elismerjük a másikat, hogy megéljük a jó pillanatokat és ez a pozitív attitűd jobb szervezeti kultúrához, több közös cél eléréséhez vezessen.

A start-up miértje az összes kapcsolódó médiumon visszaköszön, a szoftvert használó partnerek pedig büszkén hirdetik a Beeward miértjeit, adaptálva a saját példájukra, ami nagyszerűen bizonyítja a stratégia működését.

Fedezd fel a Beeward-ot!
YCO Termék

Csatlakozz

szakmai műhelyünkhöz!

Olvass értékes szakmai cikkeket és inspirálódj velünk!

    YCO

    Segítünk víziók megvalósításában, legyen szó a márkáról, vagy csak egy érdekes projektről, de akár olyan elképzelésről, melynek még neve sincs.

    Mára egy olyan szakmai alapokon szerveződő közösséggé nőttük ki magunkat, amely képes megkérdőjelezni a status quot és alapjaitól újragondolni a berögzült szokásokat, annak érdekében, hogy fenntarthatóbb, etikusabb és a kor igényeihez illeszkedő digitális ökoszisztémákat hozzon létre.

    • 2005 óta töretlenül fejlődünk
    • Közel 40 fős csapat
    • 10+ éves partnerkapcsolatok
    • Sikerprojektek KKV, multi és intézményi területen is.
    Ismerd meg csapatunkat!
    Csapat kép Csapat kép

    Büszkék vagyunk

    arra, hogy számos területen bizonyíthatunk!

    Emarsys

    Emarsys

    Terran

    Terran

    Pecsvaros

    Pecsvaros

    Edenred

    Edenred

    Aux

    Aux

    Vista

    Vista

    Teva

    Teva

    Smilezor

    Smilezor

    Csillag Patikák

    Csillag Patikák

    Zsirai

    Zsirai

    Shuller

    Shuller

    Rati

    Rati

    Nosiboo

    Nosiboo

    Hufbau

    Hufbau

    Újház

    Újház

    Gyermelyi

    Gyermelyi

    PTE

    PTE

    Delonghi

    Delonghi

    Treszner

    Treszner

    Novo Nordisk

    Novo Nordisk

    Salvador Dalí

    Salvador Dalí

    Dínóverzum

    Dínóverzum

    Pilkington

    Pilkington

    Hyundai

    Hyundai

    Pfizer

    Pfizer

    Kérj szakértő tanácsot!

    Csapatunk készen áll arra, hogy a Te üzleted kihívásaira is objektív, eredményes választ hozzon!

      Brief, specifikáció vagy egyéb dokumentum csatolmány Elfogadott fájlformátumok: jpg,png,pdf,doc,docx,xls,xlsx
      Maximálisan feltölthető fájlméret: 10 MB

      Gergő BrandFest Liza ül az asztalnál Csapat kép