Purpose-driven marketing
Ismerd meg a célorientált marketinget, amely segít a miértedet kifejezni a vásárlóid, partnereid és a munkatársaid számára!
Lépj szintet velünk a Purpose-driven gondolkodás mentén!
KapcsolatfelvételIsmerd meg a célorientált marketinget, amely segít a miértedet kifejezni a vásárlóid, partnereid és a munkatársaid számára!
Lépj szintet velünk a Purpose-driven gondolkodás mentén!
KapcsolatfelvételA tudatos fogyasztók és az elkötelezett munkatársak egyre jobban preferálják a célvezérelt márkákat, vállalatokat.
91%
váltana márkát a millenniumi (Y) generációból, ha jól kapcsolódik a márka miértjéhez
85%
a Z generációs munkavállalókból gondolja úgy, hogy egy vállalat köteles segíteni társadalmi problémákon
64%
az első szempontnak jelöli a vállalati célokkal és értékkel való azonosulást a 40 év alatti munkavállalók közül
4x
nagyobb valószínűséggel vásárolnak olyan márkától, amelynek határozott, érthető célja van.
6x
nagyobb valószínűséggel védi meg a fogyasztó a márkát, valamilyen félreértés vagy hiba esetén
4.5x
több fogyasztó válik ajánlóvá, ha érti a márka miértjét
91%
váltana márkát a millenniumi (Y) generációból, ha jól kapcsolódik a márka miértjéhez
85%
a Z generációs munkavállalókból gondolja úgy, hogy egy vállalat köteles segíteni társadalmi problémákon
64%
az első szempontnak jelöli a vállalati célokkal és értékkel való azonosulást a 40 év alatti munkavállalók közül
4x
nagyobb valószínűséggel vásárolnak olyan márkától, amelynek határozott, érthető célja van.
6x
nagyobb valószínűséggel védi meg a fogyasztó a márkát, valamilyen félreértés vagy hiba esetén
4.5x
több fogyasztó válik ajánlóvá, ha érti a márka miértjét
A Purpose-driven kommunikáció feladata, hogy olyan célvezérelt marketing stratégiát hozzon létre a márka köré, amely összhangban van a vállalat által hitelesen képviselt társadalmi ügyekkel, értékrenddel és miértekkel.
Segítünk marketing szempontból definiálni a célokat, az értékekeket és a hozzájuk tartozó történetet, amivel őszinte és magabiztos kommunikáció hozható létre. Ez a digitális felismerhetőség és kapcsolódás egyik alappillére.
B2C eladásban segít elkötelezett fogyasztókat vezetni hozzád, akik tudatosan, az értékrendjükhöz hasonló márkákat keresnek a piacon, és szívesen azonosulnak veled.
Employer branding témakörében egy közös kultúra köré igazítja a vezetőket és a munkatársakat, amelyhez könnyebben csatlakoznak az új kollégák is.
B2B eladás, vagy partnerszerzés területén pedig a megfelelő érdeklődésű és értékrendű partnerek és ügyfeleket vonzza a kommunikáció, amely a kulcs lehet a hosszú távú célok eléréséhez.
A kulcsszó a hitelesség. Ez nem csak egy kommunikációs stratégia, ahol ha megfelelően kommunikálunk, akkor elérjük a célunkat, fontos, hogy eszerint cselekedjünk és alakítsuk a vállalati kultúránkat is!
A mi feladatunk, hogy segítünk megérteni és adaptálni a céged, márkád létezésének értelmét, annak érdekében, hogy elkötelezett fogyasztók és munkatársak segítségével érhesd el üzleti céljaidat!
“Mi a YCO-nál azért dolgozunk, hogy ügyfeleink annyira büszkék legyenek a digitális jelenlétükre, mint a saját cégükre, márkájukra.“
Az elmúlt hónapokban a szakmai műhelyünk sokat dolgozott, gondolkodott a digitális márka, kommunikáció témakörén, és hogy hogyan lehetne utat mutatni azoknak a márkáknak, vállalatoknak, akik régóta a digitalizáció útját tapossák...
A Beeward küldetése, hogy örömöt csempésszen a munkahelyek életébe. Segít, hogy jobban figyeljünk egymásra, hogy elismerjük a másikat, hogy megéljük a jó pillanatokat és ez a pozitív attitűd jobb szervezeti kultúrához, több közös cél eléréséhez vezessen.
A start-up miértje az összes kapcsolódó médiumon visszaköszön, a szoftvert használó partnerek pedig büszkén hirdetik a Beeward miértjeit, adaptálva a saját példájukra, ami nagyszerűen bizonyítja a stratégia működését.
Fedezd fel a Beeward-ot!Olvass értékes szakmai cikkeket és inspirálódj velünk!
Segítünk víziók megvalósításában, legyen szó a márkáról, vagy csak egy érdekes projektről, de akár olyan elképzelésről, melynek még neve sincs.
Mára egy olyan szakmai alapokon szerveződő közösséggé nőttük ki magunkat, amely képes megkérdőjelezni a status quot és alapjaitól újragondolni a berögzült szokásokat, annak érdekében, hogy fenntarthatóbb, etikusabb és a kor igényeihez illeszkedő digitális ökoszisztémákat hozzon létre.
arra, hogy számos területen bizonyíthatunk!
Csapatunk készen áll arra, hogy a Te üzleted kihívásaira is objektív, eredményes választ hozzon!