Víziónkban olyan nagyvállalati oldalt képzeltünk el, amely jól prosperál nemzetközi szintű viszonylatban. Ennek megfelelően alakítottuk ki a tartalom és grafikai igényeket az oldal tervezése során. A stratégiai megközelítés szerint egyszerre kellett márkaépítésnek, munkáltatói márkaépítésnek és értékesítési céloknak megfelelni.

A Treszner márkanév alatt 30 éve folyamatosan épül Magyarország egyik kiemelkedő vállalatcsoportja, amely nem csak itthon, hanem külföldön is számos sikert könyvelhet el. 

Az alapító, Treszner János a mai napig aktív résztvevője a cég életének, következetes stratégiát folytatva olyan vállalatcsoportot épít, ahol a családias légkör és a nagyvállalati gondolatok is megférnek egymás mellett. Az elmúlt 5 évben pedig egy tudatos generációváltás történik a cég életében, ahol János családja készül fel arra, hogy továbbörökítse a sikereket.  

Megoldás

 

Víziónkban olyan nagyvállalati oldalt képzeltünk el, amely jól prosperál nemzetközi viszonylatban. Ennek megfelelően alakítottuk ki a tartalom és grafikai igényeket az oldal tervezése során. A stratégiai megközelítés szerint egyszerre kellett márkaépítésnek, munkáltatói márkaépítésnek és értékesítési céloknak megfelelni. 

Ezért a koncepció középpontjába a történeteket, az elvégzett munkákat állítottuk, amelyeket a lehető legszélesebb módon mutattuk be az oldalon, hogy megtalálhatóvá tegye a hasonló igényvilágú megrendelők számára, de ugyanúgy éreztesse a leendő munkavállalókkal, hogy itt értékes projekteken, rendezett, jó körülmények között tudnak dolgozni.

Mire vagyunk leginkább büszkék?

  • A projektet majd féléves előkészítés előzte meg, ahol tanácsadással és kutatási eszközökkel segítettük megtalálni – egy alapvetően teljesen offline módszertanokra épített vállalat – online adaptációját.
  • A weboldal indítása után egyre több területen segíthetünk a cégcsoportnak, ami mindig büszkévé tesz minket.

Ismerd meg további munkáinkat!