A tudatos fogyasztók és az elkötelezett munkatársak egyre jobban preferálják a célvezérelt márkákat, vállalatokat.
óta töretlenül pixelről pixelre építjük a digitális jelenléteket.
éves folyamatos üzleti kapcsolatok, megbízható partnerkapcsolatok.
nagyobb valószínűséggel védi meg a fogyasztó a márkát, valamilyen félreértés vagy hiba esetén
több fogyasztó válik ajánlóvá, ha érti a márka miértjét
váltana márkát a millenniumi (Y) generációból, ha jól kapcsolódik a márka miértjéhez
a Z generációs munkavállalókból gondolja úgy, hogy egy vállalat köteles segíteni társadalmi problémákon
A Purpose-driven kommunikáció feladata, hogy olyan célvezérelt marketing stratégiát hozzon létre a márka köré, amely összhangban van a vállalat által hitelesen képviselt társadalmi ügyekkel, értékrenddel és miértekkel.
Segítünk marketing szempontból definiálni a célokat, az értékekeket és a hozzájuk tartozó történetet, amivel őszinte és magabiztos kommunikáció hozható létre. Ez a digitális felismerhetőség és kapcsolódás egyik alappillére.
B2C eladásban segít elkötelezett fogyasztókat vezetni hozzád, akik tudatosan, az értékrendjükhöz hasonló márkákat keresnek a piacon, és szívesen azonosulnak veled.
Employer branding témakörében egy közös kultúra köré igazítja a vezetőket és a munkatársakat, amelyhez könnyebben csatlakoznak az új kollégák is.
B2B eladás, vagy partnerszerzés területén pedig a megfelelő érdeklődésű és értékrendű partnerek és ügyfeleket vonzza a kommunikáció, amely a kulcs lehet a hosszú távú célok eléréséhez.
A kulcsszó a hitelesség. Ez nem csak egy kommunikációs stratégia, ahol ha megfelelően kommunikálunk, akkor elérjük a célunkat, fontos, hogy eszerint cselekedjünk és alakítsuk a vállalati kultúránkat is!
A mi feladatunk, hogy segítünk megérteni és adaptálni a céged, márkád létezésének értelmét, annak érdekében, hogy elkötelezett fogyasztók és munkatársak segítségével érhesd el üzleti céljaidat!
“Mi a YCO-nál azért dolgozunk, hogy ügyfeleink annyira büszkék legyenek a digitális jelenlétükre, mint a saját cégükre, márkájukra.“
Az elmúlt hónapokban a szakmai műhelyünk sokat dolgozott, gondolkodott a digitális márka, kommunikáció témakörén, és hogy hogyan lehetne utat mutatni azoknak a márkáknak, vállalatoknak, akik régóta a digitalizáció útját ..
Egyre inkább visszatérő téma az új marketingtrendek körében a B4C marketing, tehát a Business For Customer koncepció. A korábbiakhoz képest a fő különbség, hogy adott esetben a vállalat nem pusztán eladni akarja a termékét, hanem a vásárlóért kíván tenni ..
Vettél már részt olyan meetingen, ahol az időszakos célokat beszéltétek át? Gondolkodtál azon, hogy hogyan lehet számszerűsíteni vagy mérni őket? Olvastál már arról, hogy mitől jó egy cél?
Most ezekre keressük a válaszokat!