.. de objektív alapokra helyezve és kiegészítve több évtizedes szakértelmünkkel meg is válaszoljuk.
A folyamatosan bővülő piaci versenyben elengedhetetlen márkád kiemelkedéséhez, hogy a releváns adatokat tisztán lásd és képes legyél azokra alapozni üzleti döntéseid, digitális aktivitásaid, ppc kampányaid; így egyedülálló – digitális – élményt biztosítva fogyasztóid számára. Az adatokat nem elég megtermelni, feldolgozás és értelmezés nélkül nem támogatja a márka működését és fejlődését.
Digitális ügynökségünk 2005 óta segít hazai és nemzetközi vállalkozásokat kiemelkedő digitális élmények megalkotásában, amikkel a piac meghatározó szereplőivé válnak.
A tudatos fogyasztók és az elkötelezett munkatársak egyre jobban preferálják a célvezérelt márkákat, vállalatokat.
nagyobb valószínűséggel vásárolnak olyan márkától, amelynek határozott, érthető célja van.
A szektor 64%-a szerint elengedhetetlen a gazdaságban
Akár 500+ találkozási pont konverzió előtt
Akár 8X magasabb megtérülés
A fogyasztók 74%-a elvárja a személyre szabást
Az adat alapú (vagy data driven) marketing a márka, vállalkozás által generált adatok, valamint iparági, külső információk együttesét használja fel ahhoz, hogy a vállalatot támogató, előremutató üzleti döntések meghozatalát elősegítse. A legapróbb változtatásoktól a márkát átalakító döntésekig segít elérni az üzleti célokat és előrébb mozdítani a (digitális) márkát.
Az adatvezérelt marketing segít kiaknázni a digitális médiumokban rejlő lehetőségeket és az eszközök szinergia-hatását kihasználva érje el az eredmények maximalizálását.
A fogyasztó életútja mára teljesen átalakult és az adatvezérelt marketing segítségével lehetőségünk van minden pontra rácsatlakozni és a felhasználóra szabott üzenetekkel kommunikálni, erősítve elköteleződését a márka iránt.
Projektjeink első lépésétől kezdve adatokra támaszkodnak, legyen szó fejlesztésről, kreatív készítésről, kutatásról, menedzsmentről vagy marketingről. Az adatok megteremtésén túl adaptáljuk, értelmezzük és könnyen feldolgozhatóvá tesszük csapatunk többi része, valamint ügyfeleink részére. Így támogatjuk őket munkájuk minél hatékonyabb elvégzésében a lehető legjobb eredményért.
“Mi a YCO-nál azért dolgozunk, hogy ügyfeleink annyira büszkék legyenek a digitális jelenlétükre, mint a saját cégükre, márkájukra.“
Ahány ember, annyi értelmezés létezik az “optimalizálás” kifejezésre. Bár a fogalmi meghatározás mindenkinél eltér, egy dologban egyetérthetünk: a fizetett hirdetések optimalizálása napról napra fontosabbá ..
Tavaly év végén kilépett a béta verzióból a Google Analytics legújabb verziója, mely keresztségben a Google Analytics 4 nevet kapta. Nézzük, mik a legfontosabb tudnivalók, amikkel tisztában kell lennünk mielőtt belevetjük magunkat ..
Ahogy egyre tudatosabban használják az emberek az online teret, úgy fokozódik az adatvédelem iránti igény és ezek a hangok lándzsájukra tűzték a cookie-kat és lobogójukra írták, hogy “nincs kegyelem”..