Pécsi Tudományegyetem TikTok-projekt – Három évnyi közös siker

Feladat

Segíteni a diákokat a felvételi útvesztőben eligazodni a TikTok segítségével. Célunk az volt, hogy a Pécsi Tudományegyetem informatív és hiteles forrásként jelenjen meg a felvételizők, és már a PTE-n tanulók számára. A platformot úgy kellett kihasználnunk, hogy egyszerre szórakoztató és értékes tartalmakat nyújtsunk, amelyekkel elérjük és megtartjuk a célcsoport figyelmét.

Megoldás

  • Első év (2022/23): Teljesen új TikTok-csatornát indítottunk, elkezdtük felépíteni az egyetem jelenlétét a platformon, a cél az volt, hogy megtaláljuk a PTE “brand voice”-szát.
  • Második év (2023/24): Megtaláltuk, hogy milyen típusú tartalmak rezonálnak a legjobban a közönségünkkel, és ehhez igazítottuk a kommunikációt.
  • Harmadik év (2024/25): A jól bevált formátumokat és stratégiákat tovább finomítottuk, miközben folyamatosan új ötletekkel frissítettük a csatornát.

 

A tartalomgyártás során szórakoztató, de informatív videókkal szólítottuk meg a felvételizőket, értéket adva a csatornán. Kiemelten fontos volt, hogy hasznos, akár menthető információkat is nyújtsunk számukra, például felvételi határidőkről, szakválasztásról vagy az egyetemi élet izgalmairól.

Eredmények

Több mint 51 millió megjelenés és egy releváns célcsoporttal bíró, 10.000 követőt számláló csatorna főként organikus növekedéssel. Büszkék vagyunk arra, hogy immár a harmadik egymást követő évben nyertük el a Pécsi Tudományegyetem TikTok tendert. A projekt sikerét a kreatív és agilis csapatmunka, valamint a platform lehetőségeinek maximális kihasználása biztosította.

Ismerd meg további munkáinkat!