Szolgáltatások
Együttműködés
2024-től napjainkig
Kategória
Több mint 30 éve indult a Tornyos története Baranya megyében, napjainkra pedig egyet jelent a házi sütemények és a hatékony termelés egészséges kombinációjával, melynek célja, hogy rengeteg boldog mosolyt csaljon az emberek arcára.
2024-ben találkoztunk a Tornyos projektjével, ami szuper izgalmasan indult, mivel szinte semmilyen koherens online lábnyoma nem volt a márkának, és így nulláról kezdhettünk gondolkodni arról, hogy hogyan szeretnénk értelmezni az értékajánlatokat, a piacot és a jövőképet.
Hogyan kezdtünk neki?
A logó adott volt, de már ott is megegyezésre kellett jutni, hogy a jövőben egy összefüggő márkakép alakuljon ki. Majd ezután nekiálltunk a weboldal fejlesztésének. Viszonylag alacsony munkaóra kapacitás mellett, megpróbáltuk a technológiához kapcsolódóan a legjobb eredményt produkálni, amely egy, az elvárásoknak megfelelő megjelenés lett. A legfontosabb, hogy végre lett egy átfogó portfólió tartalma a márkának, amihez elindulhatott a kommunikáció.
Hogyan kommunikálunk?
Alapvetően egy gyártói pull marketing stratégiát követünk, amelyben a fő cél a márkaépítés, és ehhez a fogyasztók problémáinak azonosítása után, érdekes, vicces és informatív kommunikáció társult. Az online lábnyom felépítése mellett a TikTok videók forgatására helyeztük a hangsúlyt, hogy minél előbb jelentősebb elérést tudjuk produkálni a márkának, ami nagyon jó korai eredményeket jelentett a márkának. A márkaépítés mellett taktikai kampányok támogatják a márka viszonteladói megjelenéseit, és egyre jobban előtérbe kerül a B2B kommunikáció, illetve a külföldi terjeszkedés is.
Ismerd meg további munkáinkat!