Több mint 30 éve indult a Tornyos története Baranya megyében, napjainkra pedig egyet jelent a házi sütemények és a hatékony termelés egészséges kombinációjával, melynek célja, hogy rengeteg boldog mosolyt csaljon az emberek arcára.

2024-ben találkoztunk a Tornyos projektjével, ami szuper izgalmasan indult, mivel szinte semmilyen koherens online lábnyoma nem volt a márkának, és így nulláról kezdhettünk gondolkodni arról, hogy hogyan szeretnénk értelmezni az értékajánlatokat, a piacot és a jövőképet. 

Hogyan kezdtünk neki?

A logó adott volt, de már ott is megegyezésre kellett jutni, hogy a jövőben egy összefüggő márkakép alakuljon ki. Majd ezután nekiálltunk a weboldal fejlesztésének. Viszonylag alacsony munkaóra kapacitás mellett, megpróbáltuk a technológiához kapcsolódóan a legjobb eredményt produkálni, amely egy, az elvárásoknak megfelelő megjelenés lett. A legfontosabb, hogy végre lett egy átfogó portfólió tartalma a márkának, amihez elindulhatott a kommunikáció.

Hogyan kommunikálunk?

Alapvetően egy gyártói pull marketing stratégiát követünk, amelyben a fő cél a márkaépítés, és ehhez a fogyasztók problémáinak azonosítása után, érdekes, vicces és informatív kommunikáció társult. Az online lábnyom felépítése mellett a TikTok videók forgatására helyeztük a hangsúlyt, hogy minél előbb jelentősebb elérést tudjuk produkálni a márkának, ami nagyon jó korai eredményeket jelentett a márkának. A márkaépítés mellett taktikai kampányok támogatják a márka viszonteladói megjelenéseit, és egyre jobban előtérbe kerül a B2B kommunikáció, illetve a külföldi terjeszkedés is. 

Mire vagyunk a legbüszkébbek?
  • Javasoljuk minden ügyfelünknek a Tornyos stratégiáját, akik az első személyes meetingre egy hatalmas doboznyi süteménnyel érkeztek, amellyel a cég minden munkatársának involváltságát egy életre elnyerték! 🙂
  • Ezek után nem csoda, hogy nagyon szeretünk dolgozni a projekten, de szakmailag azért mégis a szabadság és a számtalan lehetőség teszi igazán jóvá a feladatot.
  • A legjobban pedig mindig arra vagyunk büszkék, hogy olyan cégek számára is hamar tudjuk bizonyítani a digitális marketing hasznosságát, ahol nem volt része a cég életének a terület. 

Ismerd meg további munkáinkat!